Jag är väl medveten om att min design på bloggen inte är tillfyllest. Jag ska snarast rätta till detta. Men för att ta till ett slitet uttryck, och göra det ännu mer slitet, så är det ju insidan och inte utsidan som räknas. Hoppas jag kan förgylla er tillvaro litegrann. Inte för att jag tror att min blogg utgör ett survival kit om ni hamnar på en öde ö, men säg mig, vad är oddsen att ni  någonsin hamnar där. Snarare tror jag att bristen på annat gjorde att ni klickade in här. Oavsett, det värmde ett Matilda-hjärta!
 
Därför vet jag att jag har ett ansvar gentemot er, så litet som att uppdatera, ack inte att förringa. Jag och Q tänkte ta en pay n jump den 27e december förresten. En häst som letar hinder är en underbar känsla, piloten brukar mest bara le istället för att sköta spakarna! Kan knappt göra annat.
  
 
 
Första gången någonsin på Q! DÅ var han verkligen en liten räka och jag ser ut som en Michelin med den ryggen. Hade jag bestämt mig för att ha på mig 10 tröjor dagen till ära?
 

Kommentera

Publiceras ej