Hej vänner,
 
Jag vet lika lite som ni hur det ser ut dit jag ska flytta till England... men googlar man bilder så ser det ju trefvligt
ut.  Jag ska bo på ett stort campus som heter Broadgate Park. Jag valde det boendet med tanke på att universitetet ligger på ett gångavstånd som är "less than 1 minute" Det vill säga, på andra sidan gatan precis! Det är ju tillräckligt meckigt att flytta till ett nytt land, så jag har försökt underlätta med att slippa avstånd till skolan.
 
Sedan finns det massa societys att gå med i! Det finns allt möjligt... Allt från Harry Potter-society till lacrosse-society. Jag tänkte gå med i riding-society såklart! Finns en stor ridanläggning ca. 30 minuter bort från universitetet. Ska ju lätt packa med mig träningsfaciliteter, kommer ta varenda tillfälle som ges att träffa engelska hästar! Och travel-socitety som anordnar resor runt om i England på helgerna. Detta kommer bli så spännande!
 
 Universitet. Plus massa andra byggnader där de olika utbildningarna håller till.

Kommentera

Publiceras ej