Haft två mycket fina dagar i Malmö. Käkat gott, shoppat lite på Emporia och haft allmänt bra kvaltetstid.
 
Är inte mycket för köpcentra överlag, däremot gillar jag Emporia! Dels för att det ligger 5 minuters cykling bort från mampap, vilket gör att man kan sticka dit en snabbis  på kvällen för att kolla lite butiker. Dels för att det är allmänt nytänkade och fräscha butiker. Känns inte som en random galleria. Utbudet är inte det vanliga tugget som HM, Gina Tricot, Cubus och MQ, som finns i vart och vartannat gathörn nuförtiden.  Nej, Emporia är bra grejer det... som förövrigt ligger på fältet där vi alltid red ut förr, men det är en annan historia!
 
Imorgon jobbar jag, lördag och söndag likaså. Känns fint för mig och mitt bankkonto!
 

Fina Quincy och jag firar snart 4 år tillsammans, yay så glada vi är!
 

Kommentera

Publiceras ej