Dagen har spenderats på en roadtrip i Skåne idag. Lite inom Sjöbo och Ystad och till slut hamnade jag här, i kära Malmö! Käkade en sjukt kass lunch i Sjöbo som var under all kritik, en mental note är ju att lyssna bättre på sin intuition lite oftare samt alltid välja dagens och inte a'la carte under lunchen. Är förvisso rätt så kräsen men alltså nej, inte ok! Nu går vi över till något annat, känner att jag börjar småkoka inombords nämligen. Stannar i Malmö till torsdag, då jag ska passa på att ha lite kvalitetstid samt uträtta lite ärenden. 
 
Har dessutom pussat på och gått en fin runda med Ita och Tyg. De börjar bli lite rostiga nu töserna men Ita är fortfarande i bra form trots sina 13 år. 
 
Passar på att jobba lite fredag - söndag nu när jag fått chansen. Vill gärna  ha lite extra dollars att röra mig med när jag är i England.
 
Salut!
 
 
 
Skanör, ska in och käka fisk såklart!
 

Kommentera

Publiceras ej